már
7

Miki jelmeze nagyon egyszerű: paraszting, bőgatya, egy lúdtoll (kartonból) és lábfejek (kartonból). A lábfejeket gumiszalagok rögzítik alulról a cipőhöz, a toll egy fekete gumiszalagra van tűzve.

A liba-jelmez kicsit munkásabb volt... Széles cső a test, fent és lent gumival összehúzva, lyukakkal a karoknak. A hátközépvarrás alul kicsit kicsúcsosodik a farok miatt. A farok belsejében egy kis díszpárna van, három fémkarika belül a váz, amit szalagokkal kötöttem fel az anyagra. Miki hatalmas türelemmel teleragasztotta a testet tollakkal elöl és hátul. A lábon piros harisnya és cipő, a karon fehér harisnya van, kézzel hozzávarrva a szárny. Ehhez fehér bélésselyemre rajzoltam egymás mellett levő tollakat, a vonalakon cikkcakköltéssel varrtam végig, majd a szélét levágtam a varrás mellett. Ezután tollcsokrokat varrtam minden "toll" végére. A fej egy régi pólóból készült, a teteje félkör alakban összevarrva, rajta lyukak vágva a szemeknek, orrnak és szájnak. A csőr piros karton, gumival rögzítve a fejhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr162706463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása