sze
1

Pólók átalakítva

Címkék: varrás | Szerző: marcsi72 | 8:28 pm

 

Három régi, sima, de jó anyagú pólót alakítottam át úgy, hogy a tervezőjük se ismerne rájuk... Túl szűk volt a nyakuk, szinte fojtogatott és kettőnek a színe sem tetszett, egész fakó világoskékek voltak. Először befestettem őket mosógépben használható ruhafestékkel (Dylon), majd kivágtam a nyakukat, és selyem ferdepánttal elszegtem. Így készül: pontosan méretre vágjuk a póló nyakkivágását, levasalt szélű ferdepántot (kötött vagy selyem) gombostűzünk körben a nyakkivágás színére, rágépeljük (cikcakk), majd belül behajtva kézzel odavarrjuk. Végül strasszokat (és szitakötőket) vasaltam a nyakpánt köré/alá, egyszer élünk... A pólón elrendezett strasszokra egy vékony konyharuhát terítettem óvatosan, meggőzöltem vasalóval, utána kifordítva is levasaltam. (Az első póló kacskaringós mintája készen kapható, csak le kellett szedni a fóliáról.)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcsimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr662264239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása